Фаїна Каплан ([info]faina_kaplan) wrote,
@ 2009-11-04 08:59:00
Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend  Next Entry
Люди на рідному районі мене безпокоять значно більше


Друзя, я бачу багато з вас приголомшені фотографічними зображеннями вільних американців в попередньому пості і ви здивовані, як можна жить серед таких животних.
Но хочу трохи вас розчарувать: во-первих, такі животні нетипічні, вони зустрічаються нечасто, а дето в пропорції 1:30. Во-вторих, вони мене не безпокоять анітрохи, бо несмотря на їх агресивний вигляд, то чемні і життєрадісні особи, шо можуть доброзичливо і добре артикульовано з вами побалакать про погоду чи ціни на бензин, обяснить як куда пройти.

Обичні люди в мене на рідному районі мене безпокоять значно більше: вони  напиваються, погано миють під пахвами, курять в рюмочній, голосно балакають, і од них пре одеколоном за версту. Ше: невозможно зайти в магазин, заклад громадського харчування чи таксі, де б вас неподвергли страшним і голосним музичним тортурам. (Нада якийсь закон видать, чи я не знаю.)

Культура—це там де ніхто нікого не безпокоє, а не там де гарно вдіваються і багато філосовствують про високі матерії.

(Дєчьки, бачу шо ви подумали, буцімто американки товсті і некрасіві і ви б серед них була, як роза посеред будяка. Глядіть не наступіть на губу, я тоже так думала і жостко ошиблась.)




(34 comments) - (Post a new comment)


[info]velvetvampiress
2009-11-04 05:06 pm UTC (link)
а я всігда уявляла собі америчку, хоча швидше її крупні міста, як місце де живуть дуже розкрєпощонні люди, які готові одіть всяку дивовижу і не стидицця, за це уявну америку і любила кстаті. Мені кажецця від цього жить стає інтєрєсніше

(Reply to this)


[info]tenorgroupie
2009-11-04 05:13 pm UTC (link)
Хочу вас підтримати: такі зустрічаються нечасто, тому їх і фотографують та показують в інтернеті. Мої сусіда дуже гарно одягаються, але ведуть себе як справжні свинюки.

(Reply to this)


[info]chrystallpower
2009-11-04 05:14 pm UTC (link)
Оце Ви мені Фаїно всі мої мрії останнім абзацом розрушили.

(Reply to this) (Thread)


[info]faina_kaplan
2009-11-04 05:16 pm UTC (link)
Та ви ж замужом, ич яка.

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]chrystallpower
2009-11-04 05:34 pm UTC (link)
а шо і показацця ніззя? Чоловік ж не бачить. Тепер, бачу, лучe не ріскувать.

(Reply to this) (Parent)


[info]iozhikov
2009-11-04 05:34 pm UTC (link)
Тобто є гарні американки? Можна туди їхати?

(Reply to this) (Thread)


[info]comrade_molotov
2009-11-04 05:41 pm UTC (link)
всі хто не негерка і не інша небіла нечисть то гарні

молотов расист.. піздєц нахуй

(Reply to this) (Parent)


[info]wkm
2009-11-04 07:23 pm UTC (link)
За гарними американками можна так далеко і не їздити. Влітку в Італії їх ну дуже багато.

(Reply to this) (Parent)


[info]faina_kaplan
2009-11-04 07:34 pm UTC (link)
Іожиков, нашо тобі ті американки. Якшо ти надумав женитись, то в мене для тебе є прекрасні незаміжні подружки, отак ківни, якшо згодний. Або кліпни óчками.

(Reply to this) (Parent)


[info]levkonoe
2009-11-04 06:14 pm UTC (link)
Шановна пани завжди услаждає душу отими постiкаме як незнащо.

(Reply to this) (Thread)

(Deleted post)

[info]faina_kaplan
2009-11-04 06:53 pm UTC (link)
За предєлами мого району таке саме, буве і хуже.

(Reply to this) (Parent)


[info]4eptopolox
2009-11-04 06:47 pm UTC (link)
Прям антисанитарно-анархистско-меломанский район какой-то... А что, везде за его пределами всё усыпано лепестками роз и правит бал порядок и благолепие?) Не особо верится) Кстати громко разговаривают и в Европах тоже... Да и амбрэ одЭколонное - не только локальное изобретение Ваших соседей) А что делать? Демократия трактуется в меру личностного развития.....

(Reply to this)


[info]askelo
2009-11-04 08:15 pm UTC (link)
угу, добре, що ще хтось оце усе розуміє
стосовно закону - п'ять

(Reply to this)


[info]iz_tumana
2009-11-04 08:25 pm UTC (link)
"Культура—це там де ніхто нікого не безпокоє, а не там де гарно вдіваються і багато філосовствують про високі матерії" - це треба внести в підручникі

(Reply to this) (Thread)


[info]faina_kaplan
2009-11-04 08:53 pm UTC (link)
Забулася сказать: я влаштувалась на роботу через оцих: http://www.us.randstad.com/
(В них різні категорії працевлаштування.)

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]iz_tumana
2009-11-04 10:07 pm UTC (link)
дякую. щось та компанія зробила мені оффер, я підписала, а вони вже другий тиждень мовчать.

(Reply to this) (Parent)


[info]sul_qwa
2009-11-04 08:29 pm UTC (link)
Згідна з усіма коментарями.
Шо таке рюмочна у Аамеричкі і як ви там буваєте, дозвольте спитати і пробачте за питання, я ще нова тут, спасіба за відповідь.

(Reply to this) (Thread)


[info]faina_kaplan
2009-11-04 08:48 pm UTC (link)
то я казала за рюмочну у нас y Дніпропітровській області.

(Reply to this) (Parent)


[info]sul_qwa
2009-11-04 08:30 pm UTC (link)
Про те, що вдіваться гарно не показник культури - не зовсім согласна, а частічно. Бо треба ще миться.

(Reply to this)


[info]dragonfly_v
2009-11-04 10:19 pm UTC (link)
а шо я як була у Римі то там мала возможность перебувать поряд з дєвачьками з лосанжелесу, то вони нашу гламурну тьотку заткнули б за пояс своїми формами і ухоженістю
а ше бачила фотки дєвачьок з прінстону - кожна друга якась балєріна

(Reply to this)


[info]lvivska_plosha
2009-11-05 09:03 am UTC (link)
Нині в Україні культура не просто не в пошані - вона не в моді. Модно бути нахабним та пихатим. І саме страшне що ці прояви з'являються не тільки в "рюмачних", але і в затишних кнайпах.

(Reply to this) (Thread)


[info]4eptopolox
2009-11-05 11:14 am UTC (link)
А чего вы всё про рюмочные? Или теперь я не знал и рюмочная заменила повсеместно библиотеку? Можно подумать, что сидеть в буфете при оперном театре это показатель высокого культурного уровня, а в рюмочной в переулке рядом с ним - признак того что у вас подмышки не мылись с прошлого Рождества и одеты вы вульгарно как жлоб из райцентра) Рюмочная от рюмочной (и от кнайпе и от ресторана) недалеко падает. Туда приходят в разных шмотках, с разным количеством денег, с разными кампаниями - но для одной цели. Культура вроде как никогда не гнездилась в наливайках.

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]lvivska_plosha
2009-11-05 11:27 am UTC (link)
Якщо ви коли не будь будете в Києві то завітайте на перехрестя Пушкінської та Прорізної (це в самому центрі) там є гастраномчик-наливайка "Зоряний". Публіка там звісно різна, але половина відвідувачив це актори, художники, та п'яна місцева інтелігенція. Там досить тихо, а за кожним столиком ведуться цікаві і недуже розмови. Також біля Художньої Академії є наливайка + фірмовий магазин "Тиса". У Львові (де я наразі мешкаю) таких крапок теж вистачає, але нажаль вони уступають кількістю простих генделів-обригалок.

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]4eptopolox
2009-11-05 11:59 am UTC (link)
Ви будете сильно удивлены, но я таки был в этой наливайке на углу Пушкинской и Прорезной. И не один раз, и в таких самых кампаниях. Или не в таких самых, но такие вот "актори, художники, та п'яна місцева інтелігенція" значит стояли за соседним столиком. И, скажу я Вам, там собираются не только они. И причина тому - просто эта наливайка близко от театра и в центре. Таких уже и нет, почитай, в центре Киева....
Не нужно делать из наливайки "осередка культурного життя", это просто оттого что многие актеры и художники пьют. И интеллигенция пьёт. Судьба у нее такая, у этой интеллигенции, последние лет 80. Культура - в театре, а не в наливайке в которой собираются потом актеры чтоб пить с художниками.

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]lvivska_plosha
2009-11-05 12:27 pm UTC (link)
Я зовсім не дивуюсь. Дійсно, культура формується в театрах, майстернях, кабінетах та галереях; на папері, а не в гранчаку.
Але...
Можливо я помиляюсь, але я завжди вважав що митцям потрібен діалог та співпраця, яку вони можуть знайти зібравшись разом. І так вже склалося, що місцем їх зборів не є музей чи бібліотека, а саме там де наливають. Я багато читав, та і дід мені розповідав, що у Києві (принаймні до 32 року, а велика їх кількість була до революції) була велика кількість тематичних закладів: для художників, акторів, науковців, істориків. І необовязково напиватися, достатньо цікавої розмови та коньячок. У Львові я знаю був заклад де збирались винятково математики. Це європейська традиція (можливо вже втрачена для нас) і я сумую що такі місця зникають, а замість них з'являються обригаловки з муз-автоматами та жахливим сервісом (дорогі ресторани не далеко пішли від генделів).
У Львові віднедавна ситуація покращується, зявився джазклуб де збираються та грають музиканти (сейшени просто чудові, це видно з записів в моєму ЖЖ), фотокнайпа, де фотографи можуть поспілкуватися, переглянути свої фото на екрані чи плівку на проекторі та випити за вдалі знімки.

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]4eptopolox
2009-11-05 12:48 pm UTC (link)
Ключевые слова здесь: "І необовязково напиватися". В этом вся разница между европейской традицией и нашим воплощением и интерпретацией. Основываясь на многочисленных наблюдениях той наливайки о которой упоминали мы оба, а также многих других случаях я могу таки сказать что в этом и есть главное отличие. Наши "митцi" если уж соберутся в наливайке то трезвым не уйдут, а европейские математики могут весь вечер за мизерной рюмочкой просидеть) Потому и говорю- мне кажется что культура если и посещала когда-то подобные места, то было это очень давно. И сейчас там просто пьют, сплетничают, подсиживают и жалуются, встречаются с любовницами и любовниками, заливают горе и радость абсолютно не имеющие отношения к культуре и искусству люди. Даже если за пределами наливайки они художники и актеры, музыканты и интеллигенция)

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]lvivska_plosha
2009-11-05 01:15 pm UTC (link)
Я сумніваюсь що Європейська культурна еліта вживала мізерні дози, хто був основним фанатом абсенту (після якого Артюр Рембо та Поль Верлен опинялися в одному ліжку), але ви праві в "Зоряному" можна побачити радянський еквівалент "культурних здибанок".
Але приємно після вистави у львівському театру ім Курбаса, спуститися в підвал до "Смачної плітки" та за кавою по віденськи з коньячком чи "Старим Таллінном" поспілкуватись з режисером вистави, або прийти в літ-кафе "Кабінет" на Винниченка 12 та за кухлем живого пива послухати вірші молодої львівської богеми.

(Reply to this) (Parent)


[info]faina_kaplan
2009-11-06 05:40 pm UTC (link)
Та хай шо хочуть роблять, аби тіки женщіни не ставали брудними сапогами на унітаз, шоб ніхто не курив коло мене, шоб не співало радіошансон і шоб ніхто голосно не кричав в мобілку. А інша культура мені не нада.

(Reply to this) (Parent)


[info]menudo_culete
2009-11-06 05:33 pm UTC (link)
фаїно, ви мудра.
оте миле заблуждєніє слов№янських женщин, шо вони самі красіві у всім світі, після недовгого споглядання отого світу на власні очі (а не Рабіновічь напєл), у же виглядає не милим, а радше жалібним або й

(Reply to this) (Thread)


[info]menudo_culete
2009-11-06 05:33 pm UTC (link)
жалюгідним

(Reply to this) (Parent)


[info]faina_kaplan
2009-11-06 05:38 pm UTC (link)
а ви лічно мущііна чи женщіна?

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]menudo_culete
2009-11-06 05:58 pm UTC (link)
а в мене юзерьпика похожа хоть раз на мужську?

(Reply to this) (Parent)

(Reply from suspended user)

(Reply from suspended user)

(34 comments) - (Post a new comment)

Create an Account
Forgot your login or password?
Login w/ OpenID
English • Español • Deutsch • Русский…